5
09/04/2025 10:56
Het contact met het schadeherstelbedrijf ging via locatie wensink lelystad. In lelystad had ik soms niet helemaal het idee alsof ze wisten waar ze het over hadden. Bij de eerste keer contact werd aangeven dat wensink geen schade kan herstellen en toen ben ik doorverwezen naar broekhuis lelystad. Hier ben ik dan ook langs gereden. Toen later de verzekering het verder oppakte werd ik door wensink lelystad gebeld dat ze toch foto's konden maken en naar een ander filiaal konden sturen. Moest ik opnieuw heen en weer naar lelystad. Hierna is het netjes opgelost, mijn auto kon snel terrecht bij wensink Apeldoorn. Wederom vanuit lelystad kreeg ik verschillende verhalen te horen; zo gaf een medewerker aan dat het waarschijnlijk 4 werkdagen gaat duren, de andere medewerker gaf aan minimaal een week. Vanwege dat als eerst 4 werkdagen werd aangegeven had ik afspraken gemaakt die ik niet met de leenauto wilde. Ik ben namelijk een schermpje voor de routeplanner gewend en dit zat niet in de leenauto. Doordat later werd aangegeven minimaal een week had ik bijna belangrijke afspraken afgezegd. Maar toen ik na 4 werkdagen even ging bellen, werd wederom gezegd nee minimaal een week dus nog 2 dagen wachten. 10 minuten later kreeg ik een SMS dat mijn auto klaar stond.
Op mijn vraag of ik mijn auto direct door de wasstraat mag halen gaven ze aan dat dit wel kan. Na onderzoek op betrouwbare schadeherstelbedrijven durfde ik dit toch niet aan, omdat hier steeds werd aangegeven om dit minimaal 2 tot 3 weken af te wachten.
De schade zelf door Apeldoorn is netjes en snel opgelost. Met Apeldoorn heb ik zelf verder geen contact gehad. Wat ik hierover kan zeggen is dat mijn auto er weer als nieuw uit ziet.
- 01 Evaluatie schadeherstel