Hoe helpt jouw mening?

  • TRANSPARANTIE

    Jouw mening maakt kwaliteit van de dienstverlening van A.A.S. Schadeherstel inzichtelijk en ervaringen transparant.

  • Kwaliteitsverbetering

    Jouw mening helpt A.A.S. Schadeherstel de kwaliteit klantgericht te verbeteren.

KWALITEITSVERBETERING

A.A.S. Schadeherstel gebruikt het onderzoeksplatform aas-schadeherstel.tevreden.nl actief om klantervaringen in kaart te brengen. Tevreden.nl meet de klantervaringen onafhankelijk en transparant. Deze ervaringen vormen de basis voor het verbeteren van de klantgerichte dienstverlening van A.A.S. Schadeherstel.
We nodigen u dan ook van harte uit om uw ervaringen met A.A.S. Schadeherstel te delen, alleen met uw hulp kunnen wij nog klantgerichter gaan werken.

KLACHTEN

Het onderzoeksplatform aas-schadeherstel.tevreden.nl richt zich op het meten van tevredenheid. Heeft u een klacht meldt deze dan direct aan A.A.S. Schadeherstel zodat er naar een oplossing gezocht kan worden.