Hoe helpt jouw mening?

  • TRANSPARANTIE

    Jouw mening maakt kwaliteit van de dienstverlening van A.A.S. Schadeherstel inzichtelijk en ervaringen transparant.

  • Kwaliteitsverbetering

    Jouw mening helpt A.A.S. Schadeherstel de kwaliteit klantgericht te verbeteren.

WAAROM AAS-SCHADEHERSTEL.TEVREDEN.NL

Door middel van continu tevredenheidsonderzoek inzicht in ervaringen van klanten

  1. Uw ervaringen met A.A.S. Schadeherstel helpen ons klantervaringen te verbeteren
  2. Het delen van uw ervaringen met A.A.S. Schadeherstel met andere automobilisten
  3. Tevreden.nl meet, rapporteert en presenteert de resultaten; onafhankelijk en betrouwbaar

KWALITEITSVERBETERING

A.A.S. Schadeherstel gebruikt het onderzoeksplatform aas-schadeherstel.tevreden.nl actief om klantervaringen in kaart te brengen. Tevreden.nl meet de klantervaringen onafhankelijk en transparant. Deze ervaringen vormen de basis voor het verbeteren van de klantgerichte dienstverlening van A.A.S. Schadeherstel.
We nodigen u dan ook van harte uit om uw ervaringen met A.A.S. Schadeherstel te delen, alleen met uw hulp kunnen wij nog klantgerichter gaan werken.

REVIEW RICHTLIJNEN & REDACTIEBELEID

Tevreden.nl en A.A.S. Schadeherstel willen dat klanten die op deze site ervaringen zoeken, de informatie krijgen die ze nodig hebben om goede keuzes te maken. Reacties en reviews worden daarom voor publicatie gecontroleerd op o.a. de betrouwbaarheid. Bekijk voor het schrijven van goede reviews de richtlijnen.

Review richtlijnen & redactiebeleid

KLACHTEN

Het onderzoeksplatform aas-schadeherstel.tevreden.nl richt zich op het meten van tevredenheid. Heeft u een klacht meldt deze dan direct aan A.A.S. Schadeherstel zodat er naar een oplossing gezocht kan worden.