Over A.A.S. Schadeherstel

A.A.S. Allround Automotive Solutions is een coöperatie met meer dan 80 zelfstandig aangesloten schadeherstelbedrijven verdeeld over heel Nederland. De eigen identiteit van alle aangesloten ondernemers wordt daarbij volledig behouden en regionaal nog verder uitgebouwd. Door de krachten te bundelen in een coöperatie die bestuurd en beheerd wordt door de aangesloten leden wordt intensief samengewerkt op het gebied van inkoop, omzet, kennisuitwisseling en kwaliteit.
Hier hebben niet alleen de opdrachtgevers profijt van, maar ook de klanten van onze opdrachtgevers, waardoor kosten beheersbaar blijven en altijd gezocht wordt naar passende, alternatieve, milieuvriendelijke, kosten- en tijdbesparende herstelmethoden. (voorbeelden zijn: restylen, uitdeuken zonder spuiten, spotrepair of smart repair) Centraal staat bij A.A.S. het persoonlijke ondernemerschap bij schade en het leveren van kwalitatief hoogwaardig herstel aan auto’s, caravans / aanhangers, ruiten, motoren en zwaar transport. Ons concept is één loket voor al het schadewerk.
Autoschadeherstel is een ambacht en is vakmanschap waar onze ondernemers voor staan, waarbij aandacht voor de klant, het milieu en de omgeving voorop staan.

De visie en missie waar A.A.S. Schadeherstel

  1. 100% klantgedreven: dit is de basis voor onze organisatie. Onze schadeherstellers scoren het hoogste klanttevredenheidscijfer in onze branche. Hier werken we continu aan. Dat vinden we erg belangrijk want alleen onze klanten kunnen ons motiveren om op het hoogste niveau te blijven functioneren en wij gaan voor een 9 of een 10 waardering van onze klanten.
  2. 100 % betrokken: maximale rekenschap met mens en milieu. Duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen is heel belangrijk in onze branche. We werken dan ook met milieubesparende materialen. Maar we nemen ook onze verantwoordelijkheid op het gebied van o.a. veiligheid wat resulteert in de samenwerking met Veilig Verkeer Nederland.
  3. 100% vakmanschap: middels trainingen en scholing blijven onze medewerkers ook vakmensen, waardoor altijd de beste kwaliteit aan de klanten wordt geboden en de nieuwste technieken worden toegepast.
  4. 100% ontzorgen: schade komt nooit gelegen. Als geen ander weten onze mensen dan de zorgen bij haar klanten weg te nemen, door alles te regelen van intake, invullen van het schadeformulier tot het contact met de verzekeraar of leasemaatschappij. Daarnaast willen wij voor elk schadevraagstuk een totaaloplossing bieden, waarbij de klant bij een A.A.S. vestiging altijd aan het juiste adres is.